Használt autó állapotfelmérés Újpest
Használt autó állapotfelmérés Újpest és számítógépes hibakód kiolvasás törlés
Számítógépes autódiagnosztika és autó átvizsgálás Újpest területén és környékén akár 1 órán belüli kiszállással +36 (70) 352-1562.
FONTOS! Kizárólag 1999 évjárat utáni, valamint OBD2 csatlakozási lehetőséggel felszerelt gépkocsik vizsgálatát tudjuk elvégezni!
A kocsi átvizsgálással kapcsolatos információkért kattintson ide:
Gépjármű állapotfelmérés műszaki vizsga előtt és autó átvizsgálás Újpest
Gépjármű állapotfelmérés műszaki vizsga előtt és autó átvizsgálás Újpest
Vállalkozásunk speciálisan a kódolvasásra és törlésre és járművek diagnosztikai vizsgálatára szakosodott, minden járműtípushoz rendelkezünk a szükséges kódolvasó készülékkel. Dolgozunk Bluetooth kódolvasóval, a hibakódok kiolvasását, kivillogtatását és törlését Android, iPhone és Windows operációs rendszerekkel is meg tudjuk oldani.
Mivel nem márkaszerviz vagyunk, meg tudjuk oldani a legkedveltebb típusoktól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a ritkább típusokig az összes hibafeltárási munkát.
ric
Használt autó megvétele előtt jelentős összeget megspórolhat a használt autó szakemberrel való átnézetésével Újpest területén.
amennyiben fontosnak tartja az autó átvizsgálását, tárcsázza a +36 70 352 1562 számot!
A vezetett szervizkönyv önmagában nem jelent biztosítékot arra nézve, hogy megéri megvenni az autót, és az sem mindig garantált, hogy a szomszéd helyettesíteni tudja a szakavatott szemeket.
A lenti képet megérintve azonnal hívhat minket okostelefonról:

A kocsi szemrevételezése kívülről: a jármű megvizsgálásával azonosíthatók többek között a karosszéria sérülései, rozsdásodás ellenőrzése, a hézagok, a festés hibái, szélvédő állapota.
A jármű ellenőrzése belül: például biztonsági öv, állapota, az ülések és belső borítások vagy a váltó műszaki állapota. Gyakori probléma az ékszíj repedéseinek megállapítása, a vezérműlánc állapotának megtekintése.
Motordiagnosztika: valós futott km értékének megállapítása, a kilométeróra visszatekerésének észlelése, olajcsere ellenőrzése, karburátor programozás, ütközési adatok megállapítása diagnosztikai eszközzel, fényjelző berendezések és fékhatás átnézése a közlekedési hatóság vizsgálati technikájával.

A gépjármű telematikai illesztőfelületre kapcsolódva rengeteg más technikai érték is kiolvasható, pl. ECU, gyújtásvezérlő.
Támpontot adhat a használtautó kiválasztásához, hogy szaktanácsot tudunk adni annak tekintetében is, hogy milyen javítási gyakoriság várható az egyes modelleknél, illetve ha be kell avatkozni, akkor milyen várható költségek merülnek fel. →
Ezek a tényezők évek múltán szabják meg az autó üzemeltetésének ráfordítását, de egyértelműen érdemes számolni velük az autóvétel szempontjából.
Az adott gépjármű technikai állapotán kívül hasznos információkkal szolgálunk arra nézve, hogy a gépjármű az évjárata, felszereltsége stb. alapján jó vétel-e.
Az autó ellenőrzésének összege azon múlik, hogy milyen alapos szakvéleményt kell kiállítanunk a megvételre szánt gépjárműről.
Az átnézés összegét bővebb információk ismeretében tudjuk megadni.

A vizsgálat időtartama azon múlik, hogy milyen alapos szakvéleményt kell adnunk a jelölt járműről.
Általánosságban véve elmondható, hogy már egy fél órás autó átnézéssel is több tízezer forintot lehet megtakarítani a vételárból az esetleges hibák feltárásával.
A részletezett, szakszervizben végrehajtott vizsgálat akár több 100 ezer forintot is megspórolhat az újdonsült vásárlónak, vagy megóvja őt egy rossz állapotban lévő járműtől!
Sajnos ez nem igaz. Vannak olyan jellegű vizsgálatok, amelyek csakis szakműhelyben vihetők véghez. Ezek közé tartozik pl. a fékek hibáinak világos megállapítása, az alváz tüzetes átnézése.
Sajnos igen. Mivel nem lehet “átvilágítani” az autó egyes komponenseit, nem lehet mérget venni arra, hogy meddig működik még egy önindító, vagy hogy a motor belsejében milyen belső kopások jöttek létre az autó üzemeltetés alatt.

A legkomolyabb elemzőeszköz, amit be tudunk vetni, olyan autódiagnosztikai berendezés, amellyel különböző interfész csatlakozók közbeiktatásával tudunk a fedélzeti diagnosztikai berendezéshez kapcsolódni, és szoftveres úton észlelni és kiolvasni a korábbi státuszjelzéseket.
Sokszor esik meg, hogy olyan jelzéseket is észlelhetünk, amelyeket a fedélzeti visszajelző lámpák nem jeleznek ki.
Figyelembe véve a tényt, hogy a motor a gépkocsi legféltettebb része, ezt a vizsgálatot mindenképpen okos dolog megcsinálni!
A festékvastagságmérés rutinszerűen végrehajtott vizsgálat, erre dedikált rétegvastagság-mérőt használunk, így meg tudjuk állapítani, hogy a diagnosztizált használtautó burkolatának komponensei közül melyeket javítottak, fújtak át (és azt milyen minőségben hajtották végre), ezt alapul véve az ellenőrzött jármű esetleges eltérő károsodásaira is lehet következtetni.
Sok helyen fizetni kell a használtautó kipróbálásáért. Megtérül fizetni ezért? Mit lehet ebből kideríteni?
A tesztút olyan alkalom, amit minden használtautó vevőnek ajánlunk.
Próbamenettel észlelhető, esetleges hiányosságok az autónál:
Ha műszaki vizsgára szeretné felkészíteni az autóját, vagy ellenőriztetni kívánja nyaralás előtt egy szerelőműhelyben, akkor nagyon jó helyen jár!
Ha nem szeretne csak kamu szervizkönyv, esetleg visszatekert kilométeróra alapján használt autót venni, hanem tisztában szeretne lenni személyautó tényleges műszaki állapotával, akkor bízzon meg minket a jármű átvizsgálásával Újpest környékén +36 70 352 1562!
Mivel nem márkaszerviz vagyunk, meg tudjuk oldani a legkedveltebb típusoktól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a ritkább típusokig az összes hibafeltárási munkát.

Gépjármű állapotfelmérés Újpest
Használt autó megvétele előtt jelentős összeget megspórolhat a használt autó szakemberrel való átnézetésével Újpest területén.
amennyiben fontosnak tartja az autó átvizsgálását, tárcsázza a +36 70 352 1562 számot!
A vezetett szervizkönyv önmagában nem jelent biztosítékot arra nézve, hogy megéri megvenni az autót, és az sem mindig garantált, hogy a szomszéd helyettesíteni tudja a szakavatott szemeket.
A lenti képet megérintve azonnal hívhat minket okostelefonról:

Mit lehet ellenőrizni az autón Újpest körzetében?
Az autó átfogó állapotának megállapítása Újpest régiójában
A kocsi szemrevételezése kívülről: a jármű megvizsgálásával azonosíthatók többek között a karosszéria sérülései, rozsdásodás ellenőrzése, a hézagok, a festés hibái, szélvédő állapota.
A jármű ellenőrzése belül: például biztonsági öv, állapota, az ülések és belső borítások vagy a váltó műszaki állapota. Gyakori probléma az ékszíj repedéseinek megállapítása, a vezérműlánc állapotának megtekintése.
Motordiagnosztika: valós futott km értékének megállapítása, a kilométeróra visszatekerésének észlelése, olajcsere ellenőrzése, karburátor programozás, ütközési adatok megállapítása diagnosztikai eszközzel, fényjelző berendezések és fékhatás átnézése a közlekedési hatóság vizsgálati technikájával.

A gépjármű telematikai illesztőfelületre kapcsolódva rengeteg más technikai érték is kiolvasható, pl. ECU, gyújtásvezérlő.
Támpontot adhat a használtautó kiválasztásához, hogy szaktanácsot tudunk adni annak tekintetében is, hogy milyen javítási gyakoriság várható az egyes modelleknél, illetve ha be kell avatkozni, akkor milyen várható költségek merülnek fel. →
Ezek a tényezők évek múltán szabják meg az autó üzemeltetésének ráfordítását, de egyértelműen érdemes számolni velük az autóvétel szempontjából.
Az adott gépjármű technikai állapotán kívül hasznos információkkal szolgálunk arra nézve, hogy a gépjármű az évjárata, felszereltsége stb. alapján jó vétel-e.
Autó átvizsgálás ára Újpest
Az autó ellenőrzésének összege azon múlik, hogy milyen alapos szakvéleményt kell kiállítanunk a megvételre szánt gépjárműről.
Az átnézés összegét bővebb információk ismeretében tudjuk megadni.

Meddig tart a használt autó átvizsgálása?
A vizsgálat időtartama azon múlik, hogy milyen alapos szakvéleményt kell adnunk a jelölt járműről.
Általánosságban véve elmondható, hogy már egy fél órás autó átnézéssel is több tízezer forintot lehet megtakarítani a vételárból az esetleges hibák feltárásával.
A részletezett, szakszervizben végrehajtott vizsgálat akár több 100 ezer forintot is megspórolhat az újdonsült vásárlónak, vagy megóvja őt egy rossz állapotban lévő járműtől!
Valamennyi gond megállapítható a helyszínen?
Sajnos ez nem igaz. Vannak olyan jellegű vizsgálatok, amelyek csakis szakműhelyben vihetők véghez. Ezek közé tartozik pl. a fékek hibáinak világos megállapítása, az alváz tüzetes átnézése.
Létezik olyan hiba, ami egyáltalán nem állapítható meg?
Sajnos igen. Mivel nem lehet “átvilágítani” az autó egyes komponenseit, nem lehet mérget venni arra, hogy meddig működik még egy önindító, vagy hogy a motor belsejében milyen belső kopások jöttek létre az autó üzemeltetés alatt.

Milyen műszereket használunk az autó átnézéséhez?
A legkomolyabb elemzőeszköz, amit be tudunk vetni, olyan autódiagnosztikai berendezés, amellyel különböző interfész csatlakozók közbeiktatásával tudunk a fedélzeti diagnosztikai berendezéshez kapcsolódni, és szoftveres úton észlelni és kiolvasni a korábbi státuszjelzéseket.
Sokszor esik meg, hogy olyan jelzéseket is észlelhetünk, amelyeket a fedélzeti visszajelző lámpák nem jeleznek ki.
Figyelembe véve a tényt, hogy a motor a gépkocsi legféltettebb része, ezt a vizsgálatot mindenképpen okos dolog megcsinálni!
A festékvastagságmérés rutinszerűen végrehajtott vizsgálat, erre dedikált rétegvastagság-mérőt használunk, így meg tudjuk állapítani, hogy a diagnosztizált használtautó burkolatának komponensei közül melyeket javítottak, fújtak át (és azt milyen minőségben hajtották végre), ezt alapul véve az ellenőrzött jármű esetleges eltérő károsodásaira is lehet következtetni.
Próbakör
Sok helyen fizetni kell a használtautó kipróbálásáért. Megtérül fizetni ezért? Mit lehet ebből kideríteni?
A tesztút olyan alkalom, amit minden használtautó vevőnek ajánlunk.
Próbamenettel észlelhető, esetleges hiányosságok az autónál:
- Zörejek a kocsi különféle elemeiből
- A gépkocsi úttartása
- A lengéscsillapító állapota
- A fékhatás vizsgálata
- A motor zörejei
- A váltó esetleges rendellenességei
- A kuplung állapota

Ha műszaki vizsgára szeretné felkészíteni az autóját, vagy ellenőriztetni kívánja nyaralás előtt egy szerelőműhelyben, akkor nagyon jó helyen jár!
Ha nem szeretne csak kamu szervizkönyv, esetleg visszatekert kilométeróra alapján használt autót venni, hanem tisztában szeretne lenni személyautó tényleges műszaki állapotával, akkor bízzon meg minket a jármű átvizsgálásával Újpest környékén +36 70 352 1562!
A vizsgálat tárgya
A hibakód alapján megkeressük a hiba okát, az egyéb körülményeket jelenségeket is figyelembe véve megállapítjuk, hogy mi hibásodott meg, elvégezzük a hibaelhárítást, ha szükséges, cserét hajtunk végre, és kiürítjük a diagnosztikai memória tartalmát.
Gyakran kérik tőlünk az autójavító műhelyek a járműdiagnosztika elvégzését az alábbi hibák beazonosítása végett:
- időszakos indíthatóság hiba
- üzemanyag-nyomás hiba
- főtengely jeladó hiba
- gázpedál helyzetérzékelő hiba
- lambda szonda hiba
- fojtószelep kapcsoló hiba
- biztosítéktábla hiba
- üzemanyag-szivattyú hiba
- EGR szelep hiba
Ezen kívül lehetséges még az alábbiak elvégzése:
- valós km érték kiolvasása
- olajcsere ellenőrzése, nullázása
- porlasztó programozás, illesztés
Berendezéseink
Berendezéseink
Úgynevezett OBD olvasóval és OBD kábellel kapcsolódunk a jármű fedélzeti diagnosztikai csatlakozófelületére, amelyen keresztül begyűjtjük a szükséges adatokat. A kapott adatok analízisét computer segítségével végezzük.

Mobil diagnosztika

Mobil diagnosztika
Szükség esetén és aktuális leterheltségünktől függően telefonos egyeztetés alapján kiszállást is vállalunk, hogy végrehajtsuk az autódiagnosztikát. A mobil vizsgálat általában külön díjjal jár az összeg tekintetében kérjük, érdeklődjön az ügyfélszolgálatunk telefonszámán.
A hibakód kiolvasás otthon is kivitelezhető, ha valaki beszerzi a szükséges eszközöket, de ezzel kapcsolatban meg kell említenünk 2 fontos dolgot:
A gyakorlatban azt tapasztaltuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször mindössze egy része a hiba azonosításához szükséges teljes vizsgálatsorozatnak. A korszerű személyautók, teherautók és kamionok egyre nagyobb számú feladatát vezérlik ma már digitális fedélzeti műszerek.
Ezek hibatárolóba gyűjtik a naplózott paramétereket, tényleges és korábban regisztrált események kódjait, a legfontosabb fedélzeti eszközök állapotait. A járműdiagnosztikai berendezések össze is hasonlítják az élő értékeket az előírt vagy névleges értékekkel. Ennek értelme a jármű állapotának időről időre történő felülvizsgálata.
Ha nem tolerálható eltérést detektál a rendszer, hibaüzenet érkezik, amit egy memória regisztrál, utólag is feldolgozható hibakódok alakjában.
A nem tolerálható paraméterek egy részéről a műszerfali kijelzők a vezetők számára világító lámpák formájában is jeleznek, egy jelentősebb hányaduk viszont csak a fedélzeti járműdiagnosztikai készülék soros interfészére kapcsolódó ún. OBD kábelen át kérhetők le.
Az OBD diagnosztika összehasonlíthatatlanul több hasznos információt szolgáltat a gépjármű műszaki paramétereiről, viszont ez sem garantálja egyenes következményként a megoldást.
Miért lehet sokkal bonyolultabb a javítás?
Ha a hibakódok kiolvasása megoldana mindent, akkor sokan maguk is meg tudnák javítani az autót. Az élet ezzel szemben azt bizonyítja, hogy legtöbbször nagyon téves következtetéseket lehet levonni a diagnosztikai információkból.
Néhány közismert példa, amit sok kollégánk is tapasztalt, a lambda szonda fölösleges cseréje vagy a hűtővíz érzékelője révén jelzett diagnosztikai értékek téves értelmezése.
Gyakran tapasztaltunk olyat, hogy tele volt a hibatároló régi, több hónapos adatokkal, amelyek többsége régóta nem volt érvényes, ezért javasoljuk az ismételt hibakód kiolvastatást. Nem is beszéltünk még arról, hogy bizonyos hibák nem mindig produkálják magukat, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem.
Amiért nem javasoljuk a hibakód otthoni kiolvasását, annak oka pedig az, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig az a szakmai tapasztalat, amit sok-sok év alatt gyűjt össze a szakember.
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy érdeklődjön az ügyfélszolgálatunknál a körülmények ismertetésével, de a legjobb megoldás az autó konkrét helyszíni vizsgálata.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Opel Astra f
- Vectra a hibakód kiolvasás
- Opel Calibra hibakód kiolvasás
- Opel Vectra c hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki - Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot
- Peugeot 307 hibakód kiolvasás
- Peugeot 206 hibakód törlés
Volvo
Citroen
Skoda
- Felicia hibakód kiolvasás
- Fabia hibakód kiolvasás
Fiat
Honda
Mercedes
Mazda
Seat
Renault
- Renault Scenic hibakód kiolvasás
- Renault Laguna hibakód kiolvasás
Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo
- Matiz hibakód kiolvasás
- Nexia hibakód kiolvasás

GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK
Mennyi idővel kell kalkulálni az autódiagnosztika esetében?
A hibadiagnosztika ideje lehet több óra, vagy akár lehet 1-2 munkanap is a hiba bonyolultságától függően.
Mi a teendő, ha éppen nem tudjuk felvenni a telefont?
Ha nem ér el minket telefonon, megeshet, hogy egy bonyolultabb hiba feltárását végezzük. Ilyen esetben arra bátorítjuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint módunkban áll.
Időszakos hiba feltárását mindig ki kell fizetni?
Sajnos a hiba felderítése időt vesz igénybe, így ha egy probléma nem jelentkezik a jármű behozatalakor, akkor az ellenőrzést meg kell ismételni. Célszerű várni addig, amíg a hiba minden alkalommal tapasztalható.
A hibakód egyértelműen azonosítja a hiba gyökerét?
Sajnos nem. A tapasztalat és az egyéb körülmények tisztázása teszi egyértelművé a valós hibaokot.
Számítógépes autódiagnosztika Újpest területén és környékén akár azonnali kiszállással +36 (70) 352-1562.
Hibakód kiolvasás házilag?
A hibakód kiolvasás otthon is kivitelezhető, ha valaki beszerzi a szükséges eszközöket, de ezzel kapcsolatban meg kell említenünk 2 fontos dolgot:
- A legjobb berendezések félmillió forintnál indulnak, a professzionális (pl. Bosch, Texa) hibakódolvasók beszerzésének költsége meghaladhatja az 1 millió forintot.
- A megállapított hibakód következményként nem hordozza magában azt, hogy megoldottnak tekinthetjük a probléma feltárását. Alább megkíséreljük ezt egy kicsit jobban megvilágítani.
A gyakorlatban azt tapasztaltuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször mindössze egy része a hiba azonosításához szükséges teljes vizsgálatsorozatnak. A korszerű személyautók, teherautók és kamionok egyre nagyobb számú feladatát vezérlik ma már digitális fedélzeti műszerek.
Ezek hibatárolóba gyűjtik a naplózott paramétereket, tényleges és korábban regisztrált események kódjait, a legfontosabb fedélzeti eszközök állapotait. A járműdiagnosztikai berendezések össze is hasonlítják az élő értékeket az előírt vagy névleges értékekkel. Ennek értelme a jármű állapotának időről időre történő felülvizsgálata.
Ha nem tolerálható eltérést detektál a rendszer, hibaüzenet érkezik, amit egy memória regisztrál, utólag is feldolgozható hibakódok alakjában.
A nem tolerálható paraméterek egy részéről a műszerfali kijelzők a vezetők számára világító lámpák formájában is jeleznek, egy jelentősebb hányaduk viszont csak a fedélzeti járműdiagnosztikai készülék soros interfészére kapcsolódó ún. OBD kábelen át kérhetők le.
Az OBD diagnosztika összehasonlíthatatlanul több hasznos információt szolgáltat a gépjármű műszaki paramétereiről, viszont ez sem garantálja egyenes következményként a megoldást.
Miért lehet sokkal bonyolultabb a javítás?
Ha a hibakódok kiolvasása megoldana mindent, akkor sokan maguk is meg tudnák javítani az autót. Az élet ezzel szemben azt bizonyítja, hogy legtöbbször nagyon téves következtetéseket lehet levonni a diagnosztikai információkból.
Néhány közismert példa, amit sok kollégánk is tapasztalt, a lambda szonda fölösleges cseréje vagy a hűtővíz érzékelője révén jelzett diagnosztikai értékek téves értelmezése.
Gyakran tapasztaltunk olyat, hogy tele volt a hibatároló régi, több hónapos adatokkal, amelyek többsége régóta nem volt érvényes, ezért javasoljuk az ismételt hibakód kiolvastatást. Nem is beszéltünk még arról, hogy bizonyos hibák nem mindig produkálják magukat, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem.
Amiért nem javasoljuk a hibakód otthoni kiolvasását, annak oka pedig az, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig az a szakmai tapasztalat, amit sok-sok év alatt gyűjt össze a szakember.
Hibakód kiolvasás ára
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy érdeklődjön az ügyfélszolgálatunknál a körülmények ismertetésével, de a legjobb megoldás az autó konkrét helyszíni vizsgálata.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Opel Astra f
- Vectra a hibakód kiolvasás
- Opel Calibra hibakód kiolvasás
- Opel Vectra c hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki - Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot
- Peugeot 307 hibakód kiolvasás
- Peugeot 206 hibakód törlés
Volvo
Citroen
Skoda
- Felicia hibakód kiolvasás
- Fabia hibakód kiolvasás
Fiat
Honda
Mercedes
Mazda
Seat
Renault
- Renault Scenic hibakód kiolvasás
- Renault Laguna hibakód kiolvasás
Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo
- Matiz hibakód kiolvasás
- Nexia hibakód kiolvasás

GYAKRAN FELTETT KÉRDÉSEK
Mennyi idővel kell kalkulálni az autódiagnosztika esetében?
A hibadiagnosztika ideje lehet több óra, vagy akár lehet 1-2 munkanap is a hiba bonyolultságától függően.
Mi a teendő, ha éppen nem tudjuk felvenni a telefont?
Ha nem ér el minket telefonon, megeshet, hogy egy bonyolultabb hiba feltárását végezzük. Ilyen esetben arra bátorítjuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint módunkban áll.
Időszakos hiba feltárását mindig ki kell fizetni?
Sajnos a hiba felderítése időt vesz igénybe, így ha egy probléma nem jelentkezik a jármű behozatalakor, akkor az ellenőrzést meg kell ismételni. Célszerű várni addig, amíg a hiba minden alkalommal tapasztalható.
A hibakód egyértelműen azonosítja a hiba gyökerét?
Sajnos nem. A tapasztalat és az egyéb körülmények tisztázása teszi egyértelművé a valós hibaokot.
Számítógépes autódiagnosztika Újpest területén és környékén akár azonnali kiszállással +36 (70) 352-1562.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése