Autó átvizsgálás Filatorigát
Autó átvizsgálás Filatorigát és számítógépes motordiagnosztika
Számítógépes autódiagnosztika és helyszíni autó állapotfelmérés Filatorigát területén és környékén akár azonnali kiszállással +36 70 352 1562.FONTOS! Csak 1999 évjárat utáni, illetve OBD2 csatlakozási lehetőséggel rendelkező járművek vizsgálatát tudjuk vállalni!
Az autó átnézéssel kapcsolatos szolgáltatásunk leírásához kattintson ide:
Helyszíni autó állapotfelmérés és autó állapotfelmérés vásárlás előtt Filatorigát
Helyszíni autó állapotfelmérés és autó állapotfelmérés vásárlás előtt Filatorigát
Vállalkozásunk speciálisan a hibakód kiolvasásra és autódiagnosztikára szakosodott, valamennyi járműtípushoz rendelkezünk a megfelelő kódolvasó készülékkel. Munkánkat el tudjuk végezni Bluetooth kódolvasóval, a hibakódok kiolvasását, kivillogtatását és törlését Android, iPhone és Windows platformokon is el tudjuk végezni.
Márkafüggetlen autódiagnosztikai vállalkozásként például meg tudjuk oldani a leggyakoribbtól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a ritkább típusokig az összes hibafeltárási munkát.
ric iveco daily kit
Márkafüggetlen autódiagnosztikai vállalkozásként például meg tudjuk oldani a leggyakoribbtól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a ritkább típusokig az összes hibafeltárási munkát.

Diagnosztikai területek
A hibakód alapján megkeressük a hiba okát, az egyéb körülményeket jelenségeket is figyelembe véve megállapítjuk, hogy mi hibásodott meg, elvégezzük a hibaelhárítást, ha szükséges, cserét hajtunk végre, és kiürítjük a diagnosztikai memória tartalmát.
Sokszor küldenek hozzánk járműveket az autószerelők a hibák behatárolása céljából:
- időszakos indíthatóság hiba
- befecskendezési hiba
- vezérlőegység hiba
- ECU hiba
- lambda szonda hiba
- gyújtásvezérlő elektronika hiba
- tápellátási hiba
- üzemanyag-szivattyú hiba
- EGR szelep hiba
A fentieken kívül az alábbi feladatokat is végre tudjuk hajtani:
- valós km érték kiolvasása
- üzemanyag-nyomás mérése
- porlasztó programozás, illesztés
Berendezéseink
Berendezéseink
Ún. OBD olvasóval és OBD kábellel kapcsolódunk a gépjármű fedélzeti diagnosztikai interfészére, amelynek révén begyűjtjük a szükséges információkat. Az eredmények analízisét számítógéppel végezzük.

Mobil diagnosztika

Mobil diagnosztika
Aktuális munkáink függvényében telefonos egyeztetés alapján házhoz is jövünk, hogy elvégezzük az autó mobil diagnosztikai elemzését. A mobil vizsgálat általában nem ingyenes a konkrét díj tekintetében kérjük, forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.
A hibakód kiolvasás házilag is lehetséges, ha valaki beszerzi a szükséges eszközöket, viszont meg kell említenünk 2 fontos tényt:
Az életben azt láttuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször csupán egy része a probléma tetten éréséhez elvégzendő teljes vizsgálatsorozatnak. A modern járművek egyre több funkcióját vezérlik ma már elektronikus fedélzeti berendezések.
Ezek hibatárolóba gyűjtik a naplózott információkat, tényleges és korábban regisztrált események kódjait, jellemző paraméterek állapotait. A fedélzeti autódiagnosztikai készülékek össze is hasonlítják az élő értékeket az előírt vagy névleges értékekkel. Ennek értelme a jármű állapotának rendszeres időközönként történő felülvizsgálata.
Amennyiben tűréshatáron kívüli különbséget detektál a rendszer, hibaüzenet érkezik, amit egy memória regisztrál, utólag is kiolvasható hibakódok alakjában.
A tűrésmezőből kieső mennyiségek egy részéről a műszerfali kijelzők a vezetők számára világító lámpák formájában is jeleznek, nagyobb részük viszont csak a fedélzeti járműdiagnosztikai berendezés soros csatlakozófelületéhez kapcsolódó ún. OBD kábelen át olvashatók ki.
Az OBD diagnosztika összehasonlíthatatlanul több hasznos információt ad a gépjármű műszaki paramétereiről, de még ez sem jelenti azt, hogy megoldottuk a hiba behatárolását.
Miért nem ilyen egyszerű az autódiagnosztika?
Ha a hibakódok kiolvasása elegendő lenne a helyzet felméréséhez, akkor sokan maguk is meg tudnák javítani az autót. A gyakorlat ezzel szemben azt mutatja, hogy legtöbbször nagyon mellé lehet fogni a diagnosztikai információkból.
Néhány klasszikus eset, amit sok kollégánk is meg tudna erősíteni, a lambda szonda fölösleges cseréje vagy a hűtővíz érzékelője révén jelzett műszaki paraméterek téves értelmezése.
Sokszor láttuk, hogy elavult értékekkel volt tele a memória, amelyek többsége régóta nem volt érvényes, ezért tanácsos újra elvégezni a kódok kiolvasását. Azt nem is említettük még, hogy gyakori jelenség a bemutatási effektus, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem.
A fő oka, amiért nem ajánljuk a házilagos hibakód olvasást, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig az a szakmai tapasztalat, amit hosszú évek alatt szerez meg a szakember.
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy érdeklődjön az ügyfélszolgálatunknál a körülmények ismertetésével, de a legbiztosabb a helyszínen történő felmérés, megtekintés.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Astra G
- B Vectra hibakód kiolvasás
- Astra h hibakód kiolvasás
- Corsa b hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki - Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot
- Peugeot 406 hibakód kiolvasás
- Peugeot 206 hibakód törlés
Volvo
Citroen
Skoda
- Felicia hibakód kiolvasás
- Fabia hibakód kiolvasás
Fiat
Honda
Mercedes
Mazda
Seat
Renault
- Renault Scenic hibakód kiolvasás
- Renault Laguna hibakód kiolvasás
Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo
- Matiz hibakód kiolvasás
- Nexia hibakód kiolvasás

Rendszeresen ismétlődő kérdések
Mennyi idővel kell kalkulálni az autódiagnosztika esetében?
A hibadiagnosztika ideje lehet több óra, vagy akár lehet 1-2 munkanap is a hiba komplexitásának függvényében.
Mit tanácsolnak, ha éppen nem tudjuk felvenni a telefont?
Ha elérhetetlenünk vagyunk telefonon, megtörténhet, hogy egy bonyolultabb hiba feltárását végezzük. Ilyenkor azt ajánljuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint módunkban áll.
Időszakos hiba feltárását mindig ki kell fizetni?
Sajnos a diagnosztika időt vesz igénybe, ezért ha egy hiba nem jelentkezik a jármű szervizbe vitelekor, akkor az ellenőrzést meg kell ismételni. Okos döntés megvárni, amíg a hiba stabilan jelentkezik.
A hibakód egyértelműen azonosítja a hiba gyökerét?
Sajnos nem. Több tényező vizsgálata és az évek során szerzett szakmai tapasztalat teszi egyértelművé a valós hibaokot.
Használt autó megvétele előtt akár 100 ezer forintot is megtakaríthat a használt autó átvizsgáltatásával Filatorigát övezetében.
amennyiben hasznosnak találja az állapotfelmérést, akkor hívjon a +36 70 352 1562 számon!
A ránézésre megkímélt állapot nem életbiztosítás, hogy főnyeremény a kinézett autó, és az sem mindig garantált, hogy az ismerős helyettesíteni tudja a szakavatott szemeket.
Az alábbi képet megérintve rögtön tárcsázhatja számunkat okostelefonról:

A kocsi ellenőrzése kívül: a jármű megvizsgálásával feltérképezhetők többek között a karosszéria repedései, korrózió vizsgálata, a hézagok, a festés hibái, csapágyak átnézése.
A gépkocsi szemrevételezése belülről: például ülések, állapota, a tetőkárpit vagy a kormány műszaki állapota. Gyakori probléma a hosszbordásszíj repedéseinek észrevétele, a vezérműlánc állapotának vizsgálata.
Motordiagnosztika: valós futott km értékének kiolvasása, a kilométeróra visszatekerésének detektálása, olajcsere ellenőrzése, porlasztó beállítása, ütközési adatok műszeres bemérése, hangjelző eszközök és fékhatás ellenőrzése a közlekedési hatóság ellenőrzése technológiájával.

A gépjármű telematikai interfészre csatlakozva rengeteg más műszaki paraméter is kiolvasható, pl. ECU, gyújtásvezérlő.
Meg kell említenünk azt is, hogy szaktanácsot tudunk adni annak tekintetében is, hogy milyen szervizelési mennyiségre lehet számítani bizonyos típusoknál, illetve ha hozzá kell nyúlni, akkor mire lehet számítani költségek szempontjából. →
Ezek a tényezők több év távlatában szabják meg a gépjármű üzemeltetésének ráfordítását, de mindenképpen figyelembe kell venni az autóvétel tekintetében.
Az autó műszaki állapotán kívül még abban is tudunk segíteni, hogy a jármű az évjárata, felszereltsége stb. alapján jó vétel-e.
Az autó állapotfelmérésének költsége attól függ, hogy milyen szinten részletezett szakvéleményt kell kiállítanunk a megvételre szánt gépjárműről.
Az audit díját telefonos megbeszélés után tudjuk megadni.

A felmérés iőigénye legfőképpen annak a függvénye, hogy mennyire részletezett szakvéleményt kell adnunk a jelölt autóról.
Általánosságban véve elmondható, hogy már egy fél órás autó átnézéssel is több tízezer forintot lehet megtakarítani a vételárból az esetleges hibák feltárásával.
A részletezett, felszerszámozott szerelőműhelyben végzett vizsgálat akár több 100 ezer forintot is megtakaríthat az újdonsült autótulajdonosnak, vagy megóvja őt egy túlzottan széthajtott autótól!
Sajnos ez nem igaz. Bizonyos ellenőrzések kizárólag szervizműhelyben vihetők véghez. Ilyenek többek között pl. a futómű nem kielégítő állapotának pontos megállapítása, víz- és olajfolyások feltérképezése.
Szomorú, de így van. Mivel nem tudjuk “megröntgenezni” az alkatrészeket, nem lehet biztosra állítani, hogy mennyit bír még egy önindító, vagy hogy a motor belsejében milyen belső károk jöttek létre a jármű élettartama során.

A legtöbbet tudó elemzőeszköz, amit alkalmazni lehet, egy autódiagnosztikai műszer, amellyel különféle interfész csatlakozók bekötésével tudunk a telematikai berendezéshez kapcsolódni, és szoftveresen detektálni és archiválni a korábbi státuszjelzéseket.
Nem ritkán fordul elő, hogy olyan jelzéseket is észlelhetünk, amelyeket a fedélzeti visszajelző lámpák nem jeleznek ki.
Figyelembe véve a tényt, hogy a motor a jármű legköltségesebb alkotórésze, ezt az ellenőrzést feltétlenül javasolt elvégezni!
A rétegvastagság-mérés sem okoz gondot, ehhez gyártott festékvastagság-mérő eszközt alkalmazunk, ezáltal meg tudjuk állapítani, hogy az ellenőrzött jármű karosszériájának egyes elemei közül melyeket javítottak, ködöltek (és azt mennyire szakszerűen végezték el), ennek révén a vizsgált gépkocsi esetleges egyéb károsodásaira is lehet következtetni.
Szinte az összes helyen fizetni kell a használtautó kipróbálásáért. Megéri fizetni ezért? Mit lehet ebből levonni?
A tesztút olyan vizsgálati lehetőség, amit minden használtautó vásárlónak tanácsolunk.
Próbakörrel feltárható, esetleges hiányosságok az autónál:
Ha műszaki vizsgára szeretné felkészíteni gépkocsiját, vagy ellenőriztetni kívánja nyaralás előtt egy szakszervizben, akkor nálunk jó helyen jár!
Ha nem szeretne kizárólag évjárat, esetleg visszatekert kilométeróra alapján használt autót venni, hanem tisztában szeretne lenni az autó valós műszaki állapotával, akkor keressen meg minket az autó teljes körű állapotfelmérésével Filatorigát övezetében +36 70 352 1562!
Számítógépes autódiagnosztika Filatorigát területén és környékén akár azonnali kiszállással +36 70 352 1562.
Hibakód kiolvasás házilag?
A hibakód kiolvasás házilag is lehetséges, ha valaki beszerzi a szükséges eszközöket, viszont meg kell említenünk 2 fontos tényt:
- A legjobb berendezések 400-500 ezer forintnál indulnak, a profi (pl. Bosch, Texa) eszközök ára elérheti az 1 millió forintot.
- A kiolvasott hibakód következményként nem hordozza magában azt, hogy megoldottnak tekinthetjük a probléma feltárását. Ezt az alábbiakban szeretnénk egy kicsit részletesebben is kifejteni.
Az életben azt láttuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször csupán egy része a probléma tetten éréséhez elvégzendő teljes vizsgálatsorozatnak. A modern járművek egyre több funkcióját vezérlik ma már elektronikus fedélzeti berendezések.
Ezek hibatárolóba gyűjtik a naplózott információkat, tényleges és korábban regisztrált események kódjait, jellemző paraméterek állapotait. A fedélzeti autódiagnosztikai készülékek össze is hasonlítják az élő értékeket az előírt vagy névleges értékekkel. Ennek értelme a jármű állapotának rendszeres időközönként történő felülvizsgálata.
Amennyiben tűréshatáron kívüli különbséget detektál a rendszer, hibaüzenet érkezik, amit egy memória regisztrál, utólag is kiolvasható hibakódok alakjában.
A tűrésmezőből kieső mennyiségek egy részéről a műszerfali kijelzők a vezetők számára világító lámpák formájában is jeleznek, nagyobb részük viszont csak a fedélzeti járműdiagnosztikai berendezés soros csatlakozófelületéhez kapcsolódó ún. OBD kábelen át olvashatók ki.
Az OBD diagnosztika összehasonlíthatatlanul több hasznos információt ad a gépjármű műszaki paramétereiről, de még ez sem jelenti azt, hogy megoldottuk a hiba behatárolását.
Miért nem ilyen egyszerű az autódiagnosztika?
Ha a hibakódok kiolvasása elegendő lenne a helyzet felméréséhez, akkor sokan maguk is meg tudnák javítani az autót. A gyakorlat ezzel szemben azt mutatja, hogy legtöbbször nagyon mellé lehet fogni a diagnosztikai információkból.
Néhány klasszikus eset, amit sok kollégánk is meg tudna erősíteni, a lambda szonda fölösleges cseréje vagy a hűtővíz érzékelője révén jelzett műszaki paraméterek téves értelmezése.
Sokszor láttuk, hogy elavult értékekkel volt tele a memória, amelyek többsége régóta nem volt érvényes, ezért tanácsos újra elvégezni a kódok kiolvasását. Azt nem is említettük még, hogy gyakori jelenség a bemutatási effektus, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem.
A fő oka, amiért nem ajánljuk a házilagos hibakód olvasást, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig az a szakmai tapasztalat, amit hosszú évek alatt szerez meg a szakember.
Hibakód kiolvasás ára
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy érdeklődjön az ügyfélszolgálatunknál a körülmények ismertetésével, de a legbiztosabb a helyszínen történő felmérés, megtekintés.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Astra G
- B Vectra hibakód kiolvasás
- Astra h hibakód kiolvasás
- Corsa b hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki - Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot
- Peugeot 406 hibakód kiolvasás
- Peugeot 206 hibakód törlés
Volvo
Citroen
Skoda
- Felicia hibakód kiolvasás
- Fabia hibakód kiolvasás
Fiat
Honda
Mercedes
Mazda
Seat
Renault
- Renault Scenic hibakód kiolvasás
- Renault Laguna hibakód kiolvasás
Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo
- Matiz hibakód kiolvasás
- Nexia hibakód kiolvasás

Rendszeresen ismétlődő kérdések
Mennyi idővel kell kalkulálni az autódiagnosztika esetében?
A hibadiagnosztika ideje lehet több óra, vagy akár lehet 1-2 munkanap is a hiba komplexitásának függvényében.
Mit tanácsolnak, ha éppen nem tudjuk felvenni a telefont?
Ha elérhetetlenünk vagyunk telefonon, megtörténhet, hogy egy bonyolultabb hiba feltárását végezzük. Ilyenkor azt ajánljuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint módunkban áll.
Időszakos hiba feltárását mindig ki kell fizetni?
Sajnos a diagnosztika időt vesz igénybe, ezért ha egy hiba nem jelentkezik a jármű szervizbe vitelekor, akkor az ellenőrzést meg kell ismételni. Okos döntés megvárni, amíg a hiba stabilan jelentkezik.
A hibakód egyértelműen azonosítja a hiba gyökerét?
Sajnos nem. Több tényező vizsgálata és az évek során szerzett szakmai tapasztalat teszi egyértelművé a valós hibaokot.
Autó állapotfelmérés vásárlás előtt Filatorigát
Használt autó megvétele előtt akár 100 ezer forintot is megtakaríthat a használt autó átvizsgáltatásával Filatorigát övezetében.
amennyiben hasznosnak találja az állapotfelmérést, akkor hívjon a +36 70 352 1562 számon!
A ránézésre megkímélt állapot nem életbiztosítás, hogy főnyeremény a kinézett autó, és az sem mindig garantált, hogy az ismerős helyettesíteni tudja a szakavatott szemeket.
Az alábbi képet megérintve rögtön tárcsázhatja számunkat okostelefonról:

Mit lehet ellenőrizni az autón Filatorigát körzetében?
Az autó átfogó állapotának auditálása Filatorigát körzetében
A kocsi ellenőrzése kívül: a jármű megvizsgálásával feltérképezhetők többek között a karosszéria repedései, korrózió vizsgálata, a hézagok, a festés hibái, csapágyak átnézése.
A gépkocsi szemrevételezése belülről: például ülések, állapota, a tetőkárpit vagy a kormány műszaki állapota. Gyakori probléma a hosszbordásszíj repedéseinek észrevétele, a vezérműlánc állapotának vizsgálata.
Motordiagnosztika: valós futott km értékének kiolvasása, a kilométeróra visszatekerésének detektálása, olajcsere ellenőrzése, porlasztó beállítása, ütközési adatok műszeres bemérése, hangjelző eszközök és fékhatás ellenőrzése a közlekedési hatóság ellenőrzése technológiájával.

A gépjármű telematikai interfészre csatlakozva rengeteg más műszaki paraméter is kiolvasható, pl. ECU, gyújtásvezérlő.
Meg kell említenünk azt is, hogy szaktanácsot tudunk adni annak tekintetében is, hogy milyen szervizelési mennyiségre lehet számítani bizonyos típusoknál, illetve ha hozzá kell nyúlni, akkor mire lehet számítani költségek szempontjából. →
Ezek a tényezők több év távlatában szabják meg a gépjármű üzemeltetésének ráfordítását, de mindenképpen figyelembe kell venni az autóvétel tekintetében.
Az autó műszaki állapotán kívül még abban is tudunk segíteni, hogy a jármű az évjárata, felszereltsége stb. alapján jó vétel-e.
Használtautó állapotfelmérés költsége Filatorigát
Az autó állapotfelmérésének költsége attól függ, hogy milyen szinten részletezett szakvéleményt kell kiállítanunk a megvételre szánt gépjárműről.
Az audit díját telefonos megbeszélés után tudjuk megadni.

Sokáig tart egy használtautó teljeskörű felmérés?
A felmérés iőigénye legfőképpen annak a függvénye, hogy mennyire részletezett szakvéleményt kell adnunk a jelölt autóról.
Általánosságban véve elmondható, hogy már egy fél órás autó átnézéssel is több tízezer forintot lehet megtakarítani a vételárból az esetleges hibák feltárásával.
A részletezett, felszerszámozott szerelőműhelyben végzett vizsgálat akár több 100 ezer forintot is megtakaríthat az újdonsült autótulajdonosnak, vagy megóvja őt egy túlzottan széthajtott autótól!
Valamennyi hiba felmérhető a helyszínen?
Sajnos ez nem igaz. Bizonyos ellenőrzések kizárólag szervizműhelyben vihetők véghez. Ilyenek többek között pl. a futómű nem kielégítő állapotának pontos megállapítása, víz- és olajfolyások feltérképezése.
Létezik olyan nem megfelelőség, ami egyáltalán nem vehető észre?
Szomorú, de így van. Mivel nem tudjuk “megröntgenezni” az alkatrészeket, nem lehet biztosra állítani, hogy mennyit bír még egy önindító, vagy hogy a motor belsejében milyen belső károk jöttek létre a jármű élettartama során.

Milyen műszereket használunk az állapotfelméréshez?
A legtöbbet tudó elemzőeszköz, amit alkalmazni lehet, egy autódiagnosztikai műszer, amellyel különféle interfész csatlakozók bekötésével tudunk a telematikai berendezéshez kapcsolódni, és szoftveresen detektálni és archiválni a korábbi státuszjelzéseket.
Nem ritkán fordul elő, hogy olyan jelzéseket is észlelhetünk, amelyeket a fedélzeti visszajelző lámpák nem jeleznek ki.
Figyelembe véve a tényt, hogy a motor a jármű legköltségesebb alkotórésze, ezt az ellenőrzést feltétlenül javasolt elvégezni!
A rétegvastagság-mérés sem okoz gondot, ehhez gyártott festékvastagság-mérő eszközt alkalmazunk, ezáltal meg tudjuk állapítani, hogy az ellenőrzött jármű karosszériájának egyes elemei közül melyeket javítottak, ködöltek (és azt mennyire szakszerűen végezték el), ennek révén a vizsgált gépkocsi esetleges egyéb károsodásaira is lehet következtetni.
Tesztút
Szinte az összes helyen fizetni kell a használtautó kipróbálásáért. Megéri fizetni ezért? Mit lehet ebből levonni?
A tesztút olyan vizsgálati lehetőség, amit minden használtautó vásárlónak tanácsolunk.
Próbakörrel feltárható, esetleges hiányosságok az autónál:
- Zörejek a jármű különféle elemeiből
- Az autó úttartása
- A futómű állapota
- A fékhatás vizsgálata
- A motor viselkedése
- A váltó hibái
- A tengelykapcsoló állapota

Ha műszaki vizsgára szeretné felkészíteni gépkocsiját, vagy ellenőriztetni kívánja nyaralás előtt egy szakszervizben, akkor nálunk jó helyen jár!
Ha nem szeretne kizárólag évjárat, esetleg visszatekert kilométeróra alapján használt autót venni, hanem tisztában szeretne lenni az autó valós műszaki állapotával, akkor keressen meg minket az autó teljes körű állapotfelmérésével Filatorigát övezetében +36 70 352 1562!
Számítógépes autódiagnosztika Filatorigát területén és környékén akár azonnali kiszállással +36 70 352 1562.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése