Számítógépes fedélzeti diagnosztika és helyszíni autó állapotfelmérés Rózsadomb
Számítógépes fedélzeti diagnosztika és helyszíni autó állapotfelmérés Rózsadomb
Számítógépes autódiagnosztika Rózsadomb területén és környékén akár azonnali kiszállással +36 (70) 352-1562.FONTOS! Csak 1999 évjárat utáni, illetve OBD2 csatlakozási lehetőséggel rendelkező járművek vizsgálatát tudjuk vállalni!
Az autó átnézéssel kapcsolatos szolgáltatásunk leírásához kattintson ide:
Autó felkészítése hosszú út előtt és autó állapotfelmérés vásárlás előtt Rózsadomb
Autó felkészítése hosszú út előtt és autó állapotfelmérés vásárlás előtt Rózsadomb
Javítóbázisunk speciálisan a hibakód kiolvasásra valamint autódiagnosztikára szakosodott, valamennyi járműtípushoz rendelkezünk a szükséges kódolvasó műszerrel. Dolgozunk Bluetooth kódolvasóval, a hibakódok kiolvasását, kivillogtatását és törlését Android, iPhone és Windows platformokon is meg tudjuk oldani.
Márkafüggetlen autódiagnosztikai vállalkozásként például meg tudjuk oldani a leggyakoribbtól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a kisebb számban értékesített típusokig az összes hibafeltárási munkát.

Márkafüggetlen autódiagnosztikai vállalkozásként például meg tudjuk oldani a leggyakoribbtól (Opel, Ford, Suzuki kódkiolvasás) a kisebb számban értékesített típusokig az összes hibafeltárási munkát.

A vizsgálat tárgya
A hibakód alapján megkeressük a hiba okát, azonosítjuk a meghibásodott alkatrészt, elvégezzük a hibaelhárítást, kicseréljük a szóban forgó alkatrészt, és kiürítjük a diagnosztikai memória tartalmát.
Sokszor küldenek hozzánk járműveket az autószerelők a hibák behatárolása céljából:
- időszakos indíthatóság hiba
- befecskendezési hiba
- főtengely jeladó hiba
- gázpedál helyzetérzékelő hiba
- lambda szonda hiba
- gyújtásvezérlő elektronika hiba
- biztosítéktábla hiba
- turbó hiba
- légtömegmérő hiba
A fentieken kívül az alábbi feladatokat is végre tudjuk hajtani:
- valós km érték kiolvasása
- olajcsere ellenőrzése, nullázása
- légzsákvezérlő, ütközésadat kiolvasása és törlése
Eszközeink
Eszközeink
Úgynevezett OBD olvasóval és OBD kábellel csatlakozunk a gépjármű fedélzeti diagnosztikai csatlakozófelületére, amelyen keresztül kiolvassuk a szükséges információkat. Az eredmények analízisét computer segítségével végezzük.

Autódiagnosztika helyszíni kiszállással

Autódiagnosztika helyszíni kiszállással
Aktuális munkáink függvényében telefonos megbeszélést követően házhoz is jövünk, hogy bevizsgáljuk a járművét. A házhoz történő kiszállás általában nem ingyenes a konkrét díj tekintetében kérjük, forduljon telefonos ügyfélszolgálatunkhoz.
A hibakód kiolvasás házilag is megoldható, ha valaki beszerzi a szükséges eszközöket, viszont meg kell jegyeznünk 2 lényeges dolgot:
Az életben azt láttuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször csak egy része a probléma tetten éréséhez szükséges teljes vizsgálatsorozatnak. A modern személyautók, teherautók és kamionok egyre nagyobb számú feladatát vezérlik ma már elektronikus fedélzeti műszerek.
Ezek memóriába gyűjtik a naplózott információkat, aktuális és korábbi események kódjait, a legfontosabb fedélzeti eszközök állapotait. A fedélzeti autódiagnosztikai berendezések gyakran végzik el a mért értékek összehasonlítását a referenciaértékekkel. Ennek célja a jármű állapotának rendszeres időközönként történő ellenőrzése.
Amennyiben tűréshatáron kívüli különbséget detektál az eszköz, hibaüzenetet küld, ami egy tárolóba kerül, később is feldolgozható hibakódok alakjában.
A tűrésmezőből kieső mennyiségek egy részéről a fedélzeti jelzőlámpák a sofőr számára LED-ek formájában is jeleznek, egy jelentősebb részük azonban csak a fedélzeti járműdiagnosztikai készülék soros interfészére kapcsolódó ún. OBD kábelen keresztül olvashatók ki.
Az OBD diagnosztika már sokkal több fontos adatot ad a gépjármű műszaki paramétereiről, viszont ez sem garantálja egyenes következményként a megoldást.
Miért lehet sokkal bonyolultabb az autódiagnosztika?
Ha a hibakódok kiolvasása elegendő lenne a helyzet felméréséhez, akkor sokan maguk is meg tudnák javítani az autót. A gyakorlat ezzel szemben azt bizonyítja, hogy legtöbbször nagyon mellé lehet fogni a diagnosztikai információkból.
Néhány klasszikus eset, amit sok kollégánk is meg tudna erősíteni, a lambda szonda indokolatlan cseréje vagy a hűtőközeg szenzora által jelzett műszaki paraméterek téves értelmezése.
Sokszor láttuk, hogy tele volt a hibatároló régi, több hónapos adatokkal, amelyek egy része már nem is állt fenn, ezért tanácsos újra elvégezni a kódok kiolvasását. Nem is beszéltünk még arról, hogy nem az összes hibatípus észlelhető folyamatosan, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem.
Amiért nem javasoljuk a hibakód otthoni kiolvasását, annak oka pedig az, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig a tapasztalat, amit hosszú évek alatt gyűjt össze a szakember.
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy a konkrét összegről egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal telefonon, de a legbiztosabb megoldás az autó konkrét helyszíni vizsgálata.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Opel Astra f
- Vectra a hibakód kiolvasás
- Opel Calibra hibakód kiolvasás
- Opel Vectra c hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki - Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot
- Peugeot 406 hibakód kiolvasás
- Peugeot 206 hibakód törlés
Volvo
Citroen
Skoda
- Felicia hibakód kiolvasás
- Fabia hibakód kiolvasás
Fiat
Honda
Mercedes
Mazda
Seat
Renault
- Renault Scenic hibakód kiolvasás
- Renault Laguna hibakód kiolvasás
Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo
- Matiz hibakód kiolvasás
- Nexia hibakód kiolvasás

Rendszeresen ismétlődő kérdések
Mennyi ideig tart a hibakódok kiolvasását követő pontos hibafeltárás?
A hibadiagnosztika igénybe vehet több órát, vagy akár lehet 1-2 munkanap is a hiba összetettségéből adódóan.
Mit javasolnak, ha nem lehet elérni a diagnosztikai szervizt telefonon?
Ha nem ér el minket telefonon, megeshet, hogy egy összetettebb hiba feltárását végezzük. Ilyen esetben arra bátorítjuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint módunkban áll.
Időszakos hiba feltárását mindig ki kell fizetni?
Sajnos a hiba felderítése időt vesz igénybe, ezért ha egy probléma nem jelentkezik a jármű szervizbe vitelekor, akkor a vizsgálatot meg kell ismételni. Célszerű várni addig, amíg a hiba stabilan jelentkezik.
A hibakód megdönthetetlenül azonosítja a hiba gyökerét?
Egyáltalán nem biztos. Több tényező vizsgálata és az évek során szerzett szakmai tapasztalat teszi egyértelművé a probléma tényleges kiváltó okát.
Használt autó megvétele előtt akár 100 ezer forintot is megtakaríthat a használt autó átvizsgáltatásával Rózsadomb vonzáskörzetében.
Ha hasznosnak találja az állapotfelmérést, tárcsázza a +36 70 352 1562 számot!
A vezetett szervizkönyv önmagában nem jelent biztosítékot arra nézve, hogy megéri megvenni az autót, és nem biztos, hogy az ismerős helyettesíteni tudja a szakavatott szemeket.
Az alábbi képet megérintve mindjárt tárcsázhatja számunkat okostelefonról:

A kocsi külső átnézése: a jármű szemrevételezésével feltérképezhetők többek között a karosszéria horpadásai, rozsdásodás ellenőrzése, a hézagok, festékréteg mérése, a gumik állapota.
A jármű belső átnézése: jellemző vizsgálati területek ülések, állapota, az ülések és belső borítások vagy a kormány műszaki állapota. Gyakori probléma az ékszíj megnyúlásának észrevétele, a vezérműlánc állapotának megtekintése.
Autódiagnosztika: az autóval ténylegesen megtett távolság megállapítása, a kilométeróra visszatekerésének kimutatása, olajcsere ellenőrzése, karburátor beállítása, légzsákadatok kiolvasása, fényjelző berendezések és fékhatás vizsgálata a közlekedési hatóság vizsgálati technikájával.

A fedélzeti diagnosztikai interfészre csatlakozva még számos egyéb technikai paraméter is detektálható, pl. üzemanyag nyomás, gyújtásvezérlő.
Meg kell említenünk azt is, hogy komoly támogatást tudunk adni azon a területen, hogy milyen szervizelési mennyiségre lehet számítani bizonyos típusoknál, illetve ha szerelés válik szükségessé, akkor mire lehet számítani költségek szempontjából. →
A fenti szempontok több év távlatában befolyásolják a jármű működtetésének költségeit, de okvetlenül érdemes számolni velük a kocsivásárlás tekintetében.
A jármű technikai állapotán kívül támpontot adunk, hogy az autó az évjárata, felszereltsége stb. figyelembe vételével megéri-e az árát.
A jármű ellenőrzésének összege attól függően változik, hogy mennyire részletes szakvéleményt kell kiállítanunk a megvásárolni kívánt kocsiról.
Az ellenőrzés díját szóbeli konzultációt követően tudjuk véglegesíteni.

A vizsgálat időtartama függ attól, hogy mennyire alapos elemzést kell mondani a kinézett járműről.
Általánosságban véve elmondható, hogy már egy fél órás autó átnézéssel is több tízezer forintot lehet megtakarítani a vételárból az esetleges hibák feltárásával.
A részletes, felszerszámozott szerelőműhelyben végrehajtott átnézés akár jelentős tízezreket is megtakaríthat az új vásárlónak, vagy megóvja őt egy nagyon leamortizált járműtől!
Jó lenne, de tapasztalataink szerint nem. Vannak olyan jellegű vizsgálatok, amelyek csak szakműhelyben bonyolíthatók le. Ezek közé tartozik pl. a fékek hibáinak pontos azonosítása, víz- és olajfolyások feltérképezése.
Sajnos igen. Tekintettel arra, hogy nem látunk bele az alkatrészek belsejébe, nem lehet mérget venni arra, hogy mennyit bír még egy önindító, vagy hogy a hengerekben milyen belső kopások keletkeztek a jármű élettartama alatt.

A legdrágább eszköz, amit fel tudunk használni a vizsgálathoz, egy autódiagnosztikai berendezés, amellyel különböző interfész csatlakozók közbeiktatásával tudunk a telematikai berendezéshez kapcsolódni, és egy szoftverrel detektálni és archiválni a korábbi státuszjelzéseket.
Nem ritkán fordul elő, hogy olyan hibakódokat is ki tudunk olvasni, amelyeket a műszerfal visszajelző elemei nem mutatnak.
Tekintettel arra, hogy a motor a gépkocsi legféltettebb eleme, ezt a vizsgálatot feltétlenül okos dolog végrehajtani!
A rétegvastagság-mérés sem okoz gondot, erre dedikált rétegvastagság-mérőt használunk, ezáltal pofonegyszerű meghatározni, hogy az ellenőrzött jármű karosszériájának komponensei közül melyeket javítottak, fújtak át (és azt milyen minőségben hajtották végre), ezt alapul véve az átnézett autó esetleges más károsodásaira is lehet gyanakodni.
Sok helyen fizetni kell a használtautó kipróbálásáért. Megéri fizetni ezért? Mit lehet ebből feltérképezni?
A tesztút olyan lehetőség, amit az összes használtautó vevőnek ajánlunk.
Tesztkörrel feltérképezhető, esetleges műszaki hibák a gépkocsin:
Ha műszaki vizsgára szeretné felkészíteni az autóját, vagy ellenőriztetni kívánja nyaralás előtt egy szakszervizben, akkor nálunk jó helyen jár!
Ha nem szeretne csak kamu szervizkönyv, ismerős véleménye alapján kocsit venni, hanem tisztában szeretne lenni az autó valós műszaki állapotával, akkor keressen meg minket a kocsi teljes körű állapotfelmérésével Rózsadomb területén +36 70 352 1562!
Számítógépes hibakód kiolvasás és törlés Rózsadomb területén és környékén akár 1 órán belüli kiszállással +36 70 352 1562.
Otthoni hibakód kiolvasás?
A hibakód kiolvasás házilag is megoldható, ha valaki beszerzi a szükséges eszközöket, viszont meg kell jegyeznünk 2 lényeges dolgot:
- A legjobb berendezések félmillió forintnál indulnak, a profi (pl. Bosch, Texa) hibakódolvasók beszerzésének költsége elérheti az 1 millió forintot.
- A kiolvasott hibakód következményként nem hordozza magában azt, hogy megoldottnak tekinthetjük a probléma feltárását. Alább megkíséreljük ezt egy kicsit jobban megvilágítani.
Az életben azt láttuk, hogy a hibakód kiolvasása legtöbbször csak egy része a probléma tetten éréséhez szükséges teljes vizsgálatsorozatnak. A modern személyautók, teherautók és kamionok egyre nagyobb számú feladatát vezérlik ma már elektronikus fedélzeti műszerek.
Ezek memóriába gyűjtik a naplózott információkat, aktuális és korábbi események kódjait, a legfontosabb fedélzeti eszközök állapotait. A fedélzeti autódiagnosztikai berendezések gyakran végzik el a mért értékek összehasonlítását a referenciaértékekkel. Ennek célja a jármű állapotának rendszeres időközönként történő ellenőrzése.
Amennyiben tűréshatáron kívüli különbséget detektál az eszköz, hibaüzenetet küld, ami egy tárolóba kerül, később is feldolgozható hibakódok alakjában.
A tűrésmezőből kieső mennyiségek egy részéről a fedélzeti jelzőlámpák a sofőr számára LED-ek formájában is jeleznek, egy jelentősebb részük azonban csak a fedélzeti járműdiagnosztikai készülék soros interfészére kapcsolódó ún. OBD kábelen keresztül olvashatók ki.
Az OBD diagnosztika már sokkal több fontos adatot ad a gépjármű műszaki paramétereiről, viszont ez sem garantálja egyenes következményként a megoldást.
Miért lehet sokkal bonyolultabb az autódiagnosztika?
Ha a hibakódok kiolvasása elegendő lenne a helyzet felméréséhez, akkor sokan maguk is meg tudnák javítani az autót. A gyakorlat ezzel szemben azt bizonyítja, hogy legtöbbször nagyon mellé lehet fogni a diagnosztikai információkból.
Néhány klasszikus eset, amit sok kollégánk is meg tudna erősíteni, a lambda szonda indokolatlan cseréje vagy a hűtőközeg szenzora által jelzett műszaki paraméterek téves értelmezése.
Sokszor láttuk, hogy tele volt a hibatároló régi, több hónapos adatokkal, amelyek egy része már nem is állt fenn, ezért tanácsos újra elvégezni a kódok kiolvasását. Nem is beszéltünk még arról, hogy nem az összes hibatípus észlelhető folyamatosan, az autó hol produkálja a hibajelenséget, hol nem.
Amiért nem javasoljuk a hibakód otthoni kiolvasását, annak oka pedig az, hogy a tudásnál van értékesebb is, ez pedig a tapasztalat, amit hosszú évek alatt gyűjt össze a szakember.
Hibakód kiolvasás ára
Az ár soktényezős dolog, ezért azt kérjük, hogy a konkrét összegről egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal telefonon, de a legbiztosabb megoldás az autó konkrét helyszíni vizsgálata.
Gyakori járműtípusok, ahol hibakód kiolvasást laptoppal kérnek:
Opel
- Hibakód kiolvasás Opel Astra f
- Vectra a hibakód kiolvasás
- Opel Calibra hibakód kiolvasás
- Opel Vectra c hibakód kiolvasás
Ford
- Mondeo hibakód kiolvasás
- Transit hibakód kiolvasás
Suzuki - Swift hibakód kiolvasás
- Sx4 hibakód kiolvasás
Volkswagen Polo hibakód olvasás
Peugeot
- Peugeot 406 hibakód kiolvasás
- Peugeot 206 hibakód törlés
Volvo
Citroen
Skoda
- Felicia hibakód kiolvasás
- Fabia hibakód kiolvasás
Fiat
Honda
Mercedes
Mazda
Seat
Renault
- Renault Scenic hibakód kiolvasás
- Renault Laguna hibakód kiolvasás
Mitsubishi hibakód kiolvasás
Daewoo
- Matiz hibakód kiolvasás
- Nexia hibakód kiolvasás

Rendszeresen ismétlődő kérdések
Mennyi ideig tart a hibakódok kiolvasását követő pontos hibafeltárás?
A hibadiagnosztika igénybe vehet több órát, vagy akár lehet 1-2 munkanap is a hiba összetettségéből adódóan.
Mit javasolnak, ha nem lehet elérni a diagnosztikai szervizt telefonon?
Ha nem ér el minket telefonon, megeshet, hogy egy összetettebb hiba feltárását végezzük. Ilyen esetben arra bátorítjuk, hogy küldjön e-mailt, és válaszolunk, amint módunkban áll.
Időszakos hiba feltárását mindig ki kell fizetni?
Sajnos a hiba felderítése időt vesz igénybe, ezért ha egy probléma nem jelentkezik a jármű szervizbe vitelekor, akkor a vizsgálatot meg kell ismételni. Célszerű várni addig, amíg a hiba stabilan jelentkezik.
A hibakód megdönthetetlenül azonosítja a hiba gyökerét?
Egyáltalán nem biztos. Több tényező vizsgálata és az évek során szerzett szakmai tapasztalat teszi egyértelművé a probléma tényleges kiváltó okát.
Helyszíni autó állapotfelmérés autókereskedőnél Rózsadomb
Használt autó megvétele előtt akár 100 ezer forintot is megtakaríthat a használt autó átvizsgáltatásával Rózsadomb vonzáskörzetében.
Ha hasznosnak találja az állapotfelmérést, tárcsázza a +36 70 352 1562 számot!
A vezetett szervizkönyv önmagában nem jelent biztosítékot arra nézve, hogy megéri megvenni az autót, és nem biztos, hogy az ismerős helyettesíteni tudja a szakavatott szemeket.
Az alábbi képet megérintve mindjárt tárcsázhatja számunkat okostelefonról:

Mit lehet ellenőrizni az autón Rózsadomb régiójában?
A kocsi általános állapotának ellenőrzése Rózsadomb régiójában
A kocsi külső átnézése: a jármű szemrevételezésével feltérképezhetők többek között a karosszéria horpadásai, rozsdásodás ellenőrzése, a hézagok, festékréteg mérése, a gumik állapota.
A jármű belső átnézése: jellemző vizsgálati területek ülések, állapota, az ülések és belső borítások vagy a kormány műszaki állapota. Gyakori probléma az ékszíj megnyúlásának észrevétele, a vezérműlánc állapotának megtekintése.
Autódiagnosztika: az autóval ténylegesen megtett távolság megállapítása, a kilométeróra visszatekerésének kimutatása, olajcsere ellenőrzése, karburátor beállítása, légzsákadatok kiolvasása, fényjelző berendezések és fékhatás vizsgálata a közlekedési hatóság vizsgálati technikájával.

A fedélzeti diagnosztikai interfészre csatlakozva még számos egyéb technikai paraméter is detektálható, pl. üzemanyag nyomás, gyújtásvezérlő.
Meg kell említenünk azt is, hogy komoly támogatást tudunk adni azon a területen, hogy milyen szervizelési mennyiségre lehet számítani bizonyos típusoknál, illetve ha szerelés válik szükségessé, akkor mire lehet számítani költségek szempontjából. →
A fenti szempontok több év távlatában befolyásolják a jármű működtetésének költségeit, de okvetlenül érdemes számolni velük a kocsivásárlás tekintetében.
A jármű technikai állapotán kívül támpontot adunk, hogy az autó az évjárata, felszereltsége stb. figyelembe vételével megéri-e az árát.
Használtautó ellenőrzés ára Rózsadomb
A jármű ellenőrzésének összege attól függően változik, hogy mennyire részletes szakvéleményt kell kiállítanunk a megvásárolni kívánt kocsiról.
Az ellenőrzés díját szóbeli konzultációt követően tudjuk véglegesíteni.

Meddig tart a használt autó átvizsgálása?
A vizsgálat időtartama függ attól, hogy mennyire alapos elemzést kell mondani a kinézett járműről.
Általánosságban véve elmondható, hogy már egy fél órás autó átnézéssel is több tízezer forintot lehet megtakarítani a vételárból az esetleges hibák feltárásával.
A részletes, felszerszámozott szerelőműhelyben végrehajtott átnézés akár jelentős tízezreket is megtakaríthat az új vásárlónak, vagy megóvja őt egy nagyon leamortizált járműtől!
Az összes műszaki probléma megállapítható a helyszínen?
Jó lenne, de tapasztalataink szerint nem. Vannak olyan jellegű vizsgálatok, amelyek csak szakműhelyben bonyolíthatók le. Ezek közé tartozik pl. a fékek hibáinak pontos azonosítása, víz- és olajfolyások feltérképezése.
Van olyan probléma, ami egyáltalán nem állapítható meg?
Sajnos igen. Tekintettel arra, hogy nem látunk bele az alkatrészek belsejébe, nem lehet mérget venni arra, hogy mennyit bír még egy önindító, vagy hogy a hengerekben milyen belső kopások keletkeztek a jármű élettartama alatt.

Milyen műszereket vetünk be az állapotfelméréshez?
A legdrágább eszköz, amit fel tudunk használni a vizsgálathoz, egy autódiagnosztikai berendezés, amellyel különböző interfész csatlakozók közbeiktatásával tudunk a telematikai berendezéshez kapcsolódni, és egy szoftverrel detektálni és archiválni a korábbi státuszjelzéseket.
Nem ritkán fordul elő, hogy olyan hibakódokat is ki tudunk olvasni, amelyeket a műszerfal visszajelző elemei nem mutatnak.
Tekintettel arra, hogy a motor a gépkocsi legféltettebb eleme, ezt a vizsgálatot feltétlenül okos dolog végrehajtani!
A rétegvastagság-mérés sem okoz gondot, erre dedikált rétegvastagság-mérőt használunk, ezáltal pofonegyszerű meghatározni, hogy az ellenőrzött jármű karosszériájának komponensei közül melyeket javítottak, fújtak át (és azt milyen minőségben hajtották végre), ezt alapul véve az átnézett autó esetleges más károsodásaira is lehet gyanakodni.
Próbamenet
Sok helyen fizetni kell a használtautó kipróbálásáért. Megéri fizetni ezért? Mit lehet ebből feltérképezni?
A tesztút olyan lehetőség, amit az összes használtautó vevőnek ajánlunk.
Tesztkörrel feltérképezhető, esetleges műszaki hibák a gépkocsin:
- Kopogás a jármű különféle komponensei felől
- A jármű úttartása
- A futómű állapota
- A fékek állapota
- A motor hangja
- A váltó hibái
- A kuplung kopása

Ha műszaki vizsgára szeretné felkészíteni az autóját, vagy ellenőriztetni kívánja nyaralás előtt egy szakszervizben, akkor nálunk jó helyen jár!
Ha nem szeretne csak kamu szervizkönyv, ismerős véleménye alapján kocsit venni, hanem tisztában szeretne lenni az autó valós műszaki állapotával, akkor keressen meg minket a kocsi teljes körű állapotfelmérésével Rózsadomb területén +36 70 352 1562!
Számítógépes hibakód kiolvasás és törlés Rózsadomb területén és környékén akár 1 órán belüli kiszállással +36 70 352 1562.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése